احادیث زیبا از امامان و پیامبران و خداوند عزوجل

احادیثی از امامان و پیامبران در مراسمات مختلف

احادیث زیبا از امامان و پیامبران و خداوند عزوجل

احادیثی از امامان و پیامبران در مراسمات مختلف

باسلام
من محمدعلی مدیر این وبلاگ هستم
سعی دارم شما را بیشتر با احادیث اشنا کنم
در مراسمات مختلف مانند اعیاد،وفات،مولود و اعزاداری همراه ما باشید

بایگانی
آخرین مطالب

احادیث از امامان(ع)

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ق.ظ

امام باقر علیه السلام می فرمود از جابر بن عبدالله انصاری شنیدم که می گفت: 

روزی من و علی علیه السلام نزد پیامبر خدا صلی الله علیه و آله نشسته بودیم. در این هنگام عمر بن خطاب مشاجره‌کنان با مردی از راه رسید. 

پیامبر فرمود:« چه شده است؟» 

عمر گفت:« این مرد از شما نقل می کند که فرموده اید هر کس بگوید « لا اله الا الله، محمد رسول الله »؛ (جز الله معبودی نیست، محمد فرستاده خداست) وارد بهشت می شود.» 

آنگاه عمر افزود:« اگر مردم این جمله را بشنوند در اعمال شان کوتاهی می کنند. آیا شما این جمله را گفته اید؟» 

پیامبر خدا فرمود:« آری، من گفته ام، اما به شرط اینکه گوینده این دو جمله، به دوستی و ولایت علی نیز تمسک کند.» 

  • محمد علی

احادیث از امامان(ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی